„Mans konts” divas daļas

"Mans konts" sastāv no divām daļām. Uzziniet, ar ko tās atšķiras:

E-pakalpojumu vēsture

Mani pasūtījumi VZD

Tiešsaistes pasūtījumu arhīvs, kurā uzkrājas informācija par visiem e-pakalpojumiem, kurus klients pieprasījis un saņēmis portālā Kadastrs.lv.

 

Ja pakalpojuma izpildē jāiesaistās VZD darbiniekam, saite „Saistītie pasūtījumi” klientu novirza uz „Mans konts” daļu „Mani pasūtījumi VZD”.

Klienta pasūtījumu arhīvs, kurā pieejama informācija par pasūtījumiem, kuri ir pieprasīti, neizmantojot portāla Kadastrs.lv e-pakalpojumus (piem., pasūtījumi, kuri ir pasūtīti VZD klientu apkalpošanas centrā klātienē), un e-pakalpojumiem saistītie pasūtījumi.


Kāda informācija reģistrēta „Mans konts” daļās?

Pakalpojuma ID

kods, pēc kura sistēma atpazīst pakalpojumu

Klienta piešķirtais numurs

numurs, kuru pasūtījumam piešķir pats klients savu pasūtījumu organizēšanai 

Izveidošanas datums

datums, kurā reģistrēts pasūtījums

Pakalpojuma nosaukums

īss pakalpojuma apraksts

Objekts

kadastra numurs vai apzīmējums, kas identificē kadastra objektu

Statuss

pasūtījuma izpildes posms

Izmaiņu datums

atzīme, kad mainījies pasūtījuma izpildes statuss

Datnes

ikona (saite) uz klienta iesniegtajiem un saņemtajiem dokumentiem un datiem

Saistītie pasūtījumi 

ja e-pakalpojuma izpilde notiek ārpus portāla Kadastrs.lv un tā izpildē iesaistīts VZD darbinieks, norādīta saite uz pakalpojumu „Mans konts” daļā „Mani pakalpojumi VZD”

Plānotais izpildes termiņš 

atzīme par pasūtījuma izpildes datumu

Rēķini

ikona (saite) uz vietni, kur apskatīt un apmaksāt rēķinus


Turpināt lasīt: Kas jāzina par pasūtījuma statusu?

Saistītie resursi