Atbildot uz Jūsu jautājumu, kas saņemts, izmantojot informatīvo tālruni vai pa informatīvo elektronisko pastu, klientu konsultants:
- konsultāciju sniegs VZD kompetences ietvaros. Ja saņemtais jautājums pilnībā vai kādā daļā nav VZD kompetencē, tad par to informēs un, ja iespējams, norādīs kompetento iestādi un tās publiski pieejamo kontaktinformāciju;
- sniegs vispārpieejamu informāciju publiski pieejamā apjomā;
- konsultācijas laikā neizpaudīs valsts informācijas sistēmās reģistrētos datus, informāciju, kas ir VZD maksas vai bezmaksas pakalpojums, informāciju, kas satur ierobežotas pieejamības informāciju;
- nevērtēs un neanalizēs nosaukta vai atsūtīta dokumenta saturu;
- atbildi sniegs valsts valodā.
Nosūtot brīvas formas informācijas pieprasījumu uz info@vzd.gov.lv saņemsiet:
- e-pasta sūtījuma piegādes apliecinājumu;
- trīs darba dienu laikā - atbildi uz e-pasta sūtījumu.
Pasūtījumu pieprasīšanai lūdzam izmantot klientu apkalpošanas centru adreses – kac.[atrašanās vietas nosaukums]@vzd.gov,lv (piemēram: kac.riga@vzd.gov.lv).
Informatīvā tālruņa un e-pasta darba laiki
- Pirmdiena 8:30-18:00
- Otrdiena 8:30-17:00
- Trešdiena 8:30-17:00
- Ceturtdiena 8:30-17:00
- Piektdiena 8:30-16:00
- Sestdiena Slēgts
- Svētdiena Slēgts