Kontakti

info [at] vzd.gov.lv

Atbildot uz Jūsu jautājumu, kas saņemts, izmantojot  informatīvo tālruni vai pa  informatīvo elektronisko pastu,  klientu konsultants:

  • konsultāciju sniegs VZD kompetences ietvaros. Ja saņemtais jautājums pilnībā vai kādā daļā nav VZD kompetencē, tad par to  informēs un, ja iespējams, norādīs kompetento iestādi un tās publiski pieejamo kontaktinformāciju;
  • sniegs vispārpieejamu informāciju publiski pieejamā apjomā;
  • konsultācijas laikā neizpaudīs valsts informācijas sistēmās reģistrētos datus, informāciju, kas ir VZD maksas vai bezmaksas pakalpojums, informāciju, kas satur ierobežotas pieejamības informāciju;
  • nevērtēs un neanalizēs nosaukta vai atsūtīta dokumenta saturu;
  • atbildi sniegs valsts valodā.

Nosūtot brīvas formas informācijas pieprasījumu uz info@vzd.gov.lv saņemsiet:

  • e-pasta sūtījuma piegādes apliecinājumu;
  • trīs darba dienu laikā -  atbildi uz e-pasta sūtījumu.

Pasūtījumu pieprasīšanai lūdzam izmantot  klientu  apkalpošanas centru adreses – kac.[atrašanās vietas nosaukums]@vzd.gov,lv  (piemēram: kac.riga@vzd.gov.lv).

Informatīvā tālruņa un e-pasta darba laiki

  • Pirmdiena 8:30-18:00
  • Otrdiena 8:30-17:00
  • Trešdiena 8:30-17:00
  • Ceturtdiena 8:30-17:00
  • Piektdiena 8:30-16:00
  • Sestdiena Slēgts
  • Svētdiena Slēgts