Konsultācijām

Kontaktinformācija saziņai, ja ir nepieciešams operatīvi saņemt:

  • informāciju par pakalpojumiem;
  • konsultāciju, kurš pakalpojums atbilst klienta vajadzībai;
  • konsultāciju par e-pakalpojumu izmantošanu portālā un mobilajā lietotnē Kadastrs.lv.

e-pasts  informatīvais elektroniskais pasts - info@vzd.gov.lv

telefons.png  informatīvais tālrunis 67038800

Klientu konsultāciju centra darba laiki

Pirmdiena Otrdiena Trešdiena Ceturtdiena Piektdiena
8:30-18:00 8:30-17:00 8:30-17:00 8:30-17:00 8:30-16:00
 
Atbildot uz Jūsu jautājumu, kas saņemts, izmantojot  informatīvo tālruni vai pa  informatīvo elektronisko pastu,  klientu konsultants:
  • konsultāciju sniegs VZD kompetences ietvaros. Ja saņemtais jautājums pilnībā vai kādā daļā nav VZD kompetencē, tad par to  informēs un, ja iespējams, norādīs kompetento iestādi un tās publiski pieejamo kontaktinformāciju;
  • sniegs vispārpieejamu informāciju publiski pieejamā apjomā;
  • konsultācijas laikā neizpaudīs valsts informācijas sistēmās reģistrētos datus, informāciju, kas ir VZD maksas vai bezmaksas pakalpojums, informāciju, kas satur ierobežotas pieejamības informāciju; 
  • nevērtēs un neanalizēs nosaukta vai atsūtīta dokumenta saturu; 
  • atbildi sniegs valsts valodā.

Nosūtot brīvas formas informācijas pieprasījumu uz info@vzd.gov.lv saņemsiet:

  • e-pasta sūtījuma piegādes apliecinājumu;
  • trīs darba dienu laikā -  atbildi uz e-pasta sūtījumu.

Pasūtījumu pieprasīšanai lūdzam izmantot  klientu  apkalpošanas centru adreses - kac.[atrašanās vietas nosaukums]@vzd.gov,lv  (piemēram: kac.riga@vzd.gov.lv).

Saistītie resursi