Valsts zemes dienests no 2. maija atsāka klientu apkalpošanu klātienē, 18 klientu apkalpošanas centros  Latvijā – Cēsīs, Balvos, Bauskā, Daugavpilī, Gulbenē, Jelgavā, Jēkabpilī, Jūrmalā, Kuldīgā, Liepājā, Limbažos, Madonā, Ogrē, Rēzeknē, Rīgā, Tukumā, Valmierā un Ventspilī.

Ar Valsts zemes dienesta rīcībā esošajiem arhīva materiāliem klienti arī var iepazīties klātienē, iepriekš pierakstoties uz klātienes vizīti klientu apkalpošanas centros Cēsīs, Daugavpilī, Gulbenē, Jelgavā, Jēkabpilī, Jūrmalā, Kuldīgā, Liepājā, Madonā, Rēzeknē, Rīgā (Puškina ielā 14 vai 11. Novembra krastmalā 31), Valmierā un Ventspilī. Informācija par arhīva glabātavās pieejamajiem arhīva dokumentiem pieejama Dienesta tīmekļavietnē.

Pieteikties kā tienes klientu apkalpošanas centra vai arhīva apmeklējumam, kā arī tiešsaistes konsultācijām var zvanot uz informatīvo tālruni 67038800 vai rakstot uz e-pastu info@vzd.gov.lv. Pakalpojuma pasūtīšanai vai saņemšanai, kā arī personalizētas konsultācijas saņemšanai klientu apkalpošanas centra speciālistiem būs jāuzrāda personas apliecinošs dokuments (pase vai eID karte).

Tomēr, lai ietaupītu Jūsu laiku un ērtības, Valsts zemes dienests aicina klientus joprojām izmantot un saņemt pakalpojumus attālināti, tos pasūtot elektroniski:  

  • portālā Kadastrs.lv;
  • portālā  Latvija.lv, izmantojot e-pakalpojumu “Priekšlikuma, sūdzības, jautājuma vai lūguma iesniegšana” (šajā gadījumā iesniegums derīgs bez droša elektroniskā paraksta);
  • sūtot ar drošu elektronisko parakstu parakstītu iesniegumu uz oficiālo e-adresi;
  • sūtot ar drošu elektronisko parakstu parakstītu iesniegumu uz kādu no klientu apkalpošanas centra elektroniskām pasta adresēm.

Iesniegumam jāpievieno pakalpojuma izpildei nepieciešamos dokumentus, kas noformēti atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām un parakstīti ar drošu elektronisko parakstu un satur laika zīmogu. Ja pakalpojuma izpildei nepieciešamie dokumenti ir pieejami Būvniecības informācijas sistēmā, iesniegumam dokumenti nav jāpievieno, bet iesnieguma saturā jānorāda būvniecības lietas numurs.

Gadījumā, ja pakalpojuma pasūtīšanas laikā rodas tehniski jautājumi par pakalpojuma pasūtīšanu elektroniski, par pakalpojuma izpildei iesniedzamajiem dokumentiem vai nepieciešama cita veida konsultācija, aicinām sazināties ar VZD klientu apkalpošanas speciālistiem pa tālruni 67038800 vai e-pastu vai nosūtot jautājumu uz elektroniskā pasta adresi info@vzd.gov.lv.

Klientu ērtību dēļ  turpinām nodrošināt arī personalizētās konsultācijas tiešsaistē  programmā Zoom vai Webex, kuras var saņemt no jebkuras vietas pasaulē. Tagad personalizētas konsultācijas attālināti var saņemt arī vienotajos valsts un pašvaldību klientu apkalpošanas centros Olainē, Viļakā, Ilūkstē, Višķos, Rubenē, Viesītē, Pededzē, Drustos, Gaujienā, Variņos un Stopiņos.