Izpildes termiņš darba dienās
15
Saņēmējs
Jebkura persona
Uzzināt vairāk
Saņemšanas ierobežojumi
-

Ēkas datus, kuri Kadastra informācijas sistēmā ir reģistrēti tikai tādā apjomā, kāds iegūts ēku masveida apsekošanā, var aktualizēt bez apsekošanas apvidū atbilstoši Dienesta arhīva glabātavā esošajiem tehniskās inventarizācijas dokumentiem (ja tādi ir), ievērojot sekojošus nosacījumus:

  • tehniskās inventarizācijas dokumentos ir informācija par ēkas un tajā ietilpstošo telpu grupu raksturojošiem rādītājiem, kas nepieciešami ēkas kadastrālās vērtības aprēķinam un grafisko plānu sagatavošanai digitālā veidā vektordatu formā;
  • ēkā kopš pēdējās pilnās tehniskās inventarizācijas nav veiktas konstruktīvas izmaiņas, kuru dēļ būtu mainījušies ēku raksturojošie rādītāji un Jūs varat to apliecināt.

Pakalpojuma izpildes rezultātā Kadastra informācijas sistēmā aktualizē datus par ēku atbilstoši Dienesta arhīva dokumentos esošajai informācijai, un sagatavo kadastrālās uzmērīšanas lietu, kas atbilst kadastra dokumenta statusam, izsniedz arī apliecinājumu par kadastra objekta datu aktualizāciju Kadastra informācijas sistēmā.

Pozīcija Cena
informācijas izvērtēšana un kadastra datu aktualizācija, tai skaitā ieraksta par būves vai telpu grupas dzēšanu, neveicot kadastrālo uzmērīšanu  (viena veida datu aktualizācija par vienu kadastra objektu) 21.00 EUR
Kadastrālās uzmērīšanas lietas sagatavošana (vienas būves vai telpu grupas lieta) 29.95 EUR
pasta sūtījuma noformēšana (viens pasta sūtījums) 1.87 EUR

dokumentu kopiju caurauklošana, numurēšana, apliecināšana (viens caurauklots dokuments)

6.23 EUR
informācijas izsniegšana papīra formā, ja dokumenta apjoms pārsniedz desmit lapas (par katrām desmit lapām)  3.01 EUR

pakalpojuma pasūtīšana, neizmantojot tiešsaistes formu, vai saņemšana klātienē vai pa pastu (viens pieprasījums)

6.86 EUR
informācijas izsniegšana lielformāta (A0, A1, A2) papīra formā (viena lapa) 14.97 EUR
datu elektroniskā apstrāde un sagatavošana digitālā formā (viena stunda) 34.29 EUR

Pakalpojuma cenai papildus pieskaita maksu par sagatavoto dokumentu vai citu materiālu nosūtīšanu pakalpojuma pieprasītājam saskaņā ar pasta sūtījumu piegādātāja spēkā esošajiem izcenojumiem.

Pakalpojuma saņemšanai Jums jāiesniedz šādi dokumenti:

  1. iesniegums par ēku datu aktualizāciju no arhīva dokumentiem ar apliecinājumu, ka ēkā kopš pēdējās pilnās tehniskās inventarizācijas nav veiktas konstruktīvas izmaiņas, kuru dēļ būtu mainījušies ēkas rādītāji;
  2. vienu no likumā “Par nekustamā īpašuma ierakstīšanu zemesgrāmatās” noteiktajiem dokumentiem, kas apliecina ēkas tiesisku iegūšanu, ja Kadastra informācijas sistēmā ēkai nav reģistrēts īpašnieks;
  3. iesnieguma par mantojuma pieņemšanu noraksts,  ja esat potenciālais mantinieks;
  4. labiekārtojuma anketa par ēku;
  5. pilnvara, ja ierosinātājs ir pilnvarotā persona.

Pakalpojumu iespējams pasūtīt:

  1. izmantojot portālā Kadastrs.lv pieejamo e-pakalpojumu “Pieteikums Valsts zemes dienesta pakalpojumam”. Šajā gadījumā pieprasījumu var neparakstīt ar elektronisko parakstu, jo ir veikta personas elektroniskā identifikācija. Pieprasījumam pievieno pakalpojuma izpildei nepieciešamos dokumentus (piemēram, pilnvarojuma dokumentu), kas noformēti atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām un parakstīti ar drošu elektronisko parakstu un satur laika zīmogu;
  2. nosūtot elektronisku iesniegumu (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu) uz jebkura Dienesta klientu apkalpošanas centra e-pasta adresi vai oficiālo e-adresi. Elektroniski parakstītam iesniegumam jāpievieno normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā noformēti elektroniskie dokumenti, kuri nepieciešami pakalpojuma izpildei;
  3. klātienē pēc iepriekšēja pieraksta jebkurā Dienesta klientu apkalpošanas centrā. Pasūtot pakalpojumu  jāuzrāda personu apliecinošs dokuments - pase vai personas apliecība (ID karte), bet pilnvarotai personai - arī pilnvara;
  4. pa pastu (pakalpojuma izpilde tiks uzsākta tikai pēc personas identitātes pārbaudes Dienesta klientu apkalpošanas centrā).

    Dienests Būves vai telpu grupas kadastrālās uzmērīšanas lietas sagatavo elektroniska dokumenta veidā. Ja kadastrālās uzmērīšanas lietu vēlaties saņemt papīra dokumenta veidā, Dienests sagatavos un izsniegs elektroniskā dokumenta atvasinājumu papīra dokumenta veidā, kas apliecināts normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā. Dokumenta atvasinājumam papīra veidā papildus piemēro maksu par pakalpojuma saņemšanu klātienē  un par elektroniskā dokumenta kopijas sagatavošanu un apliecināšanu. Ja dokumenta atvasinājumu papīra veidā nosūta pa pastu, pasūtījuma izpildes termiņā neieskaita piegādes laiku un papildus piemēro arī maksu par pasta sūtījuma noformēšanu un nosūtīšanu saskaņā ar pasta sūtījumu piegādātāja izcenojumiem.

    Administratīvo aktu (piemēram atteikuma lēmumu) sagatavo elektroniskā formā un, ja administratīvā akta nosūtīšana adresātam, izmantojot elektroniskās saziņas kanālus, nav iespējama, tad adresātam nosūtāmo eksemplāru sagatavo papīra formā.


    Dienests sagatavo apliecinājumu par kadastra objekta datu reģistrāciju vai aktualizāciju Kadastra informācijas sistēmā un to izsniedz iesniegumā norādītajā veidā:

    1. portāla Kadastrs.lv sadaļā “Mans portāls” -> “Mans konts”. Pievienotā datne portālā Kadastrs.lv būs pieejama 90 kalendārās dienas.
    2. uz e-pastu vai e-adresē;
    3. pēc iepriekšēja pieraksta klātienē jebkurā Dienesta klientu apkalpošanas centrā. Saņemot dokumentu Dienesta klientu apkalpošanas centrā, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (pase vai personas apliecība (ID karte)) un pilnvarotajai personai – arī pilnvara.
    4. pa pastu (pasta izdevumus apmaksā klients).

    Dokuments tiks nosūtīts ierakstīta pasta sūtījuma veidā, ja tas saturēs ierobežotas pieejamības informāciju