Klientu apkalpošana Covid 19 laikā

Sākot no 2021. gada 11. oktobra, Valsts zemes dienests (VZD) pakalpojumus klātienē sniegs tikai “zaļajā režīmā”. Tas nozīmē, ka klātienē pasūtīt pakalpojumu varēs tikai ar derīgu Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātu.

Arī turpmāk VZD pakalpojumi klātienē tiek sniegti tikai valsts nozīmes pilsētās – klientu apkalpošanas centros Daugavpilī, Jelgavā, Jēkabpilī, Jūrmalā, Liepājā, Ogrē, Rēzeknē, Rīgā, Valmierā un Ventspilī. Turklāt klātienē saņemt pakalpojumu var tikai pēc iepriekšēja pieraksta, tādēļ pirms ierašanās lūdzam zvanīt uz  attiecīgo klientu apkalpošanas centru par tālruni vai rakstīt e-pastu, saskaņojot savu ierašanās laiku. Ierodoties jebkurā VZD klientu apkalpošanas centrā līdzi jābūt personu apliecinošam dokumentam (pase vai ID karte) un derīgam vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātam.

Apmeklējot klientu apkalpošanas centrus, lūdzam būt piesardzīgiem, atbildīgiem un ievērot visus valstī joprojām noteiktos piesardzības pasākumus – vilkt sejas un deguna aizsargmasku, aizsedzot degunu un muti, ieturēt 2 metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas, ievērot respiratoro higiēnu un citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai. Aicinām atlikt VZD apmeklējumu, jūtot elpceļu slimības pazīmes, kā arī nenākt, ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.

Tie iedzīvotāji, kuriem nav derīga vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāta, visus VZD pakalpojumus arī turpmāk varēs saņemt elektroniski portālā Kadastrs.lv vai portālā Latvija.lv, sūtot iesniegumu uz VZD oficiālo e-adresi vai pa elektronisko pastu.

VZD konsultācijas var saņemt, zvanot uz VZD informatīvo tālruni 67038800 vai sūtot savu jautājumu uz e-pastu  info@vzd.gov.lv.

Informācija par VZD klientu apkalpošanas centriem pieejama šeit.