VZD Klientu apkalpošana
123

Mūsdienīgai un funkcionālai darba videi ir liela un nozīmīga loma, tāpēc Valsts zemes dienests rūpēs par savu darbinieku un klientu ērtībām ir uzsācis Klientu apkalpošanas centra telpu atjaunošanu ar vienotu korporatīvo identitāti un modernu, mājīgu un racionālu izkārtojumu. Šonedēļ pēc šādas koncepcijas darbus atjaunotās telpās ir uzsācis Valsts zemes dienesta Klientu apkalpošanas centrs Jelgavā, Akadēmijas ielā 19. 

Valsts zemes dienesta ģenerāldirektore Vita Narnicka. norāda

Mums tiešām rūp cilvēku veselība, kā arī iespēja arvien ērtāk saņemt mūsu sniegtos pakalpojumus. Runa ir gan par iedzīvotāju drošību, kuriem ir nepieciešami mūsu pakalpojumi, gan arī mūsu pašu darbinieku veselību. Tāpēc esam uzsākuši darbu ar mērķi modernizēt ne tikai mūsu klientu apkalpošanas centrus, bet arī telpas, kurā ikdienā strādā mūsu darbinieki. Viennozīmīgi darbs neapstāsies tikai ar Jelgavas Klientu apkalpošanas centru, bet tas aptvers arī visus pārējos centrus un pārvaldes Latvijā.

Turpmāk klienti Jelgavas Klientu apkalpošanas centrā apkalpos vairāk nekā 30 kvadrātmetru plašajās telpās, kurās klientu ērtībām būs pieejamas nepieciešamās klātienes konsultācijas, kā arī iespēja meklēt informāciju klientiem paredzētājā datorā. Telpa ir iekārtota ar mūsdienīgām mēbelēm un ergonomiskiem krēsliem, kā arī ar augstumu regulējamu galdu. 

Jelgavas Klientu apkalpošanas centrs klientus pēc iepriekšēja pieraksta pieņems katru pirmdienu no plkst.  9.00 līdz plkst. 12.00 un no plkst.  13.00 līdz plkst. 18.00. Kā arī katru ceturtdienu  no plkst. 9.00 līdz plkst. 12.00 un no plkst. 13.00 līdz plkst. 17.00.

Pieteikties klientu apkalpošanas centra apmeklējumam var zvanot pa tālruni 67038800 vai rakstot uz elektroniskā pasta adresi info@vzd.gov.lv

Pakalpojuma pasūtīšanai, dokumentu iesniegšanai vai saziņai ar klientu apkalpošanas centra speciālistiem  aicinām izmantot e-pastu kac.zemgale@vzd.gov.lv.

Lai mazinātu saslimšanas riskus ar vīrusa Covid-19 saslimšanu, Valsts zemes dienests aicina klientus joprojām izmantot un saņemt pakalpojumus arī attālināti, tos pasūtot elektroniski:  

  • portālā Kadastrs.lv;
  • portālā  Latvija.lv, izmantojot e-pakalpojumu “Priekšlikuma, sūdzības, jautājuma vai lūguma iesniegšana” (šajā gadījumā iesniegums derīgs bez droša elektroniskā paraksta);
  • sūtot ar drošu elektronisko parakstu parakstītu iesniegumu uz oficiālo e-adresi;
  • sūtot ar drošu elektronisko parakstu parakstītu iesniegumu uz kādu no klientu apkalpošanas centra elektroniskām pasta adresēm.

Plašāka informācija par Valsts zemes dienesta Klientu apkalpošanas centru darba laikiem un arhīvu glabātavu darba laikiem.