Klientu apkalpošana no 2022. gada 2. maija

No 2. maija Valsts zemes dienests pakāpeniski, pēc iepriekšējā pieraksta, atsāk klientu apkalpošanu klātienē vēl četros klientu apkalpošanas centros Latvijā - Balvos, Bauskā, Limbažos un Tukumā.

Jau aptuveni pirms mēneša Valsts zemes dienests uzsāka klientu apkalpošanu  klātienē savos klientu apkalpošanas centros Cēsīs, Daugavpilī, Gulbenē, Jelgavā, Jēkabpilī, Jūrmalā, Kuldīgā, Liepājā, Madonā, Ogrē, Rēzeknē, Rīgā, Valmierā, Ventspilī.

Ar Valsts zemes dienesta rīcībā esošajiem arhīva materiāliem klienti arī var iepazīties klātienē, iepriekš pierakstoties uz klātienes vizīti klientu apkalpošanas centros Cēsīs, Daugavpilī, Gulbenē, Jelgavā, Jēkabpilī, Jūrmalā, Kuldīgā, Liepājā, Madonā, Rēzeknē, Rīgā (Puškina ielā 14 vai 11. Novembra krastmalā 31), Valmierā un Ventspilī.

Klientiem joprojām ir iespēja pieteikties arī personalizētai konsultācijai tiešsaistē  programmā Zomm vai Webex.

Pieteikties klātienes klientu apkalpošanas centra vai arhīva apmeklējumam, kā arī tiešsaistes konsultācijām var zvanot uz informatīvo tālruni 67038800 vai rakstot uz e-pastu info@vzd.gov.lv. Pakalpojuma pasūtīšanai vai saņemšanai, kā arī personalizētas konsultācijas saņemšanai klientu apkalpošanas centra speciālistiem būs jāuzrāda personas apliecinošs dokuments (pase vai eID karte).  

Lai mazinātu saslimšanas riskus ar vīrusa Covid-19 saslimšanu, Valsts zemes dienests aicina klientus joprojām izmantot un saņemt pakalpojumus arī attālināti, tos pasūtot elektroniski: 

  • portālā Kadastrs.lv;
  • portālā  Latvija.lv, izmantojot e-pakalpojumu “Priekšlikuma, sūdzības, jautājuma vai lūguma iesniegšana” (šajā gadījumā iesniegums derīgs bez droša elektroniskā paraksta);
  • sūtot ar drošu elektronisko parakstu parakstītu iesniegumu uz oficiālo e-adresi;
  • sūtot ar drošu elektronisko parakstu parakstītu iesniegumu uz kādu no klientu apkalpošanas centra elektroniskām pasta adresēm.

Plašāka informācija par klientu apkalpošanas centru darba laikiem un arhīvu glabātavu darba laikiem.