Cena
Bezmaksas
Izpildes termiņš darba dienās
Uzzināt vairāk
Saņēmējs
Jebkura persona
Saņemšanas ierobežojumi
-

Saņemt pakalpojumu

Dienests sniedz:

  • vispārīgas konsultācijas par Dienesta pakalpojumu ierosināšanu, par pakalpojumu sniegšanas nosacījumiem, pakalpojumu izpildi un termiņiem, pakalpojumu izpildes materiālu saņemšanu, Dienesta klientu apkalpošanas centru darba laikiem, u.tml.;
  • personalizētas konsultācijas par Dienesta pakalpojumiem identificētām personām.

Personalizētas konsultācijas vai konsultācijas klātienē Dienesta klientu apkalpošanas centros notiek pēc iepriekšēja pieraksta.

Dienests konsultācijas sniedz bez maksas.

Pieprasīt vispārīgu konsultāciju, kā arī pieteikties personalizētai konsultācijai vai konsultācijai klātienē var:

  • telefoniski, zvanot uz Dienesta konsultatīvo tālruni +371 67038800 (telefona sarunai piemēro sakaru operatora noteikto tarifu par zvanu uz stacionāro tālruni).
  • rakstiski, sūtot interesējošo jautājumu uz elektroniskā pasta adresi info@vzd.gov.lv;
  • valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros, kuros nodrošināta atbilstoša programmatūra tiešsaistes personalizēto konsultāciju saņemšanai

Konsultācijas neveicot personas identitātes pārbaudi, var saņemt:

  • telefoniski, izmantojot Dienesta konsultatīvo tālruni +371 67038800 (telefona sarunai piemēro sakaru operatora noteikto tarifu par zvanu uz stacionāro tālruni);
  • rakstiski, izmantojot elektroniskā pasta adresi info@vzd.gov.lv;
  • pēc iepriekšēja pieraksta klātienē Dienesta klientu apkalpošanas centrā

Konsultācijas, pēc iepriekšēja pieraksta sniedzam:

  • attālināti tiešsaistē norādītajos valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros, kuros nodrošināta atbilstoša tiešsaistes programmatūra – pieteikšanās norādītajos valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros;
  • attālināti tiešsaistē, izmantojot tiešsaistes programmas Zoom vai Webex - pieteikšanās zvanot uz Dienesta konsultatīvo tālruni +371 67038800 vai rakstot elektroniskā pastu uz e-pasta adresi info@vzd.gov.lvPakalpojuma saņēmējam jāpārliecinās par iespēju izmantot tiešsaistes programmas savā darbierīcē.
  • klātienē Dienesta klientu apkalpošanas centrā.

Pirms konsultācijas saņemšanas persona tiek identificēta (jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (pase vai personas apliecība (ID karte)), bet pilnvarotajai personai – arī pilnvara).

Saņemt pakalpojumu