Izpildes termiņš darba dienās
10
Saņēmējs
Jebkura persona
Uzzināt vairāk
Saņemšanas ierobežojumi
-

Paātrināti privatizēta dzīvokļa vai kooperatīvā dzīvokļa īpašnieks var saņemt īpašuma tiesības apliecinoša dokumenta dublikātu, kuru ir izsniedzis Dienests, ja tā oriģināls nav saglabājies.

Dienests pēc pieprasījuma sagatavo dzīvokļa īpašuma tiesības apliecinoša dokumenta dublikātu vienā eksemplārā. Lai saņemtu apliecības, izziņas par dzīvokļa  īpašuma tiesībām dublikātu, dokumenta oriģinālam ir jābūt: nozaudētam, nozagtam, iznīcinātam vai bojātam, ko Jūs apliecināt ar savu parakstu.

Maksājumi

Pozīcija Cena
pasta sūtījuma noformēšana (viens pasta sūtījums) 1.87 EUR
informācijas izsniegšana papīra formā, ja dokumenta apjoms pārsniedz 10 lapas (par katrām 10 lapām) 3.01 EUR

Informācija par vienu pieprasījuma objektu no informācijas sistēmām un arhīva dokumentiem (viens dokuments)

27.18 EUR

pakalpojuma pasūtīšana, neizmantojot tiešsaistes formu, vai saņemšana klātienē vai pa pastu (viens pieprasījums)

6.86 EUR

Pakalpojuma cenai papildus pieskaita maksu par sagatavoto dokumentu vai citu materiālu nosūtīšanu pakalpojuma pieprasītājam saskaņā ar pasta sūtījumu piegādātāja spēkā esošajiem izcenojumiem.

Lai saņemtu pakalpojumu, ir jāiesniedz šādi dokumenti:

  • iesniegums par dokumenta dublikāta izgatavošanu
  • pilnvara, ja ierosinātājs ir pilnvarotā persona.

Pakalpojuma izpildes materiāla oriģinālu primāri sagatavo elektroniska dokumenta veidā. Ja pakalpojuma izpildes materiālu nepieciešams saņemt papīra veidā, Dienests to sagatavo pēc klienta pieprasījuma, papildus piemērojot maksu par pakalpojuma saņemšanu klātienē. Ja papīra veida dokumentu nosūta pa pastu, pasūtījuma izpildes termiņā neieskaita piegādes laiku un papildus piemēro arī maksu par pasta sūtījuma noformēšanu un nosūtīšanu saskaņā ar pasta sūtījumu piegādātāja izcenojumiem.

Pakalpojumu iespējams pasūtīt:

  1. izmantojot portālā Kadastrs.lv pieejamo e-pakalpojumu “Pieteikums Valsts zemes dienesta pakalpojumam”. Šajā gadījumā pieprasījumu var neparakstīt ar elektronisko parakstu, jo ir veikta personas elektroniskā identifikācija. Pieprasījumam pievieno pakalpojuma izpildei nepieciešamos dokumentus (piemēram, pilnvarojuma dokumentu), kas noformēti atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām un parakstīti ar drošu elektronisko parakstu un satur laika zīmogu;
  2. nosūtot iesniegumu (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu), uz jebkura klientu apkalpošanas centra e-pasta adresi vai Dienesta oficiālo e-adresi;
  3. klātienē pēc iepriekšēja pieraksta jebkurā klientu apkalpošanas centrā. Pakalpojuma saņēmējs paraksta klientu apkalpošanas centrā noformētu iesniegumu par pasūtījumu;
  4. pa pastu, nosūtot iesniegumu pakalpojuma saņemšanai uz jebkuru Dienesta klientu apkalpošanas centra adresi.

Pakalpojumu var saņemt:

  • portāla Kadastrs.lv sadaļā „Mans konts” elektroniskā formā pie konkrētā pasūtījuma. Pakalpojuma saņēmējam pievienotā datne portālā Kadastrs.lv būs pieejama 90 kalendārās dienas.
  • e-adresē;
  • pa e-pastu. Dokuments, kas satur ierobežotas pieejamības informāciju, tajā skaitā fizisko personu datus, tiek aizsargāts ar paroli.
  • pa pastu;
  • klātienē pēc iepriekšēja pieraksta jebkurā Dienesta klientu apkalpošanas centrā. Saņemot dokumentu, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments – pase vai personas apliecība (ID karte).