Izpildes termiņš darba dienās
20
Saņēmējs
Jebkura persona
Saņemšanas ierobežojumi
-

Pakalpojuma ietvaros atbilstoši pieprasījumam Dienests veic speciālu datu atlasi un apstrādi no Dienesta uzturēto informācijas sistēmu aktuālajiem un vēsturiskajiem datiem.

Kadastra informācijas sistēmas teksta datu par kadastra subjektiem apstrādi Dienests veic tikai atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa regulas 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) prasībām.

Maksājumi

Pozīcija Cena
speciāla datu atlase un apstrāde (tai skaitā programmēšanas laiks un datu atlasīšanas procesa ilgums, datu noformēšana un apstrāde) par vienu pieprasījumu (viena stunda) 65.96 EUR
pasta sūtījuma noformēšana (viens pasta sūtījums) 1.87 EUR
informācijas izsniegšana lielformāta (A0, A1, A2) papīra formā 14.97 EUR
informācijas izsniegšana papīra formā, ja dokumenta apjoms pārsniedz 10 lapas (par katrām 10 lapām) 3.01 EUR

pakalpojuma pasūtīšana, neizmantojot tiešsaistes formu, vai saņemšana klātienē vai pa pastu (viens pieprasījums)

6.86 EUR

Pakalpojuma cenai papildus pieskaita maksu par sagatavoto dokumentu vai citu materiālu nosūtīšanu pakalpojuma pieprasītājam saskaņā ar pasta sūtījumu piegādātāja spēkā esošajiem izcenojumiem.

Lai saņemtu pakalpojumu, Dienestā jāiesniedz brīvas formas iesniegums, kurā jānorāda:

  • precīzs izsniedzamās informācijas apjoms un sastāvs;
  •  kādā veidā vēlaties saņemt pieprasīto dokumentu.

Ja nepieciešams saņemt ierobežotas pieejamības informāciju saturošu informāciju, iesniegumā jānorāda:

  • pamatojumu informācijas saņemšanai un informācijas izmantošanas mērķi – tas ir, skaidrojumu par to, kāpēc informācija Jums ir nepieciešama un kā to izmantosiet;
  • apliecinājums, ka pieprasīto informāciju izmantosiet pieprasījumā norādītajam mērķim.

Iesniegumam jāpievieno pakalpojuma izpildei nepieciešamie dokumenti (piemēram, pilnvarojuma dokuments, līgums) ar juridisko spēku (t.i. tādi, kas noformēti atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām un parakstīti ar drošu elektronisko parakstu un satur laika zīmogu).

Iesniegumu pakalpojuma saņemšanai var iesniegt:

  1. izmantojot portālā Kadastrs.lv pieejamo e-pakalpojumu “Pieteikums Valsts zemes dienesta pakalpojumam”. Šajā gadījumā pieprasījumu var neparakstīt ar elektronisko parakstu, jo ir veikta personas elektroniskā identifikācija. Pieprasījumam pievieno pakalpojuma izpildei nepieciešamos dokumentus (piemēram, pilnvarojuma dokumentu), kas noformēti atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām un parakstīti ar drošu elektronisko parakstu un satur laika zīmogu;
  2. elektroniskā veidā – ar drošu elektronisko parakstu, kas satur laika zīmogu, parakstītu pieteikumu nosūtot uz jebkuru Dienesta klientu apkalpošanas centra e-pasta adresi vai Dienesta oficiālo e-adresi.
  3. pēc iepriekšēja pieraksta klātienē jebkurā Dienesta klientu apkalpošanas centrā. Pasūtot pakalpojumu klātienē, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (pasi vai personas apliecība (ID karte)) un pilnvarotajai personai – arī pilnvarojuma dokuments.
  4. pa pastu, nosūtot pieprasījumu uz jebkura Dienesta klientu apkalpošanas centra adresi. Pasūtījuma izpildi ierobežotas pieejamības informācijas saņemšanai Dienests uzsāk tikai pēc personas identitātes pārbaudes Dienesta klientu apkalpošanas centrā.

Atlasītos datus Dienests sagatavo un izsniedz elektroniski. Ja atlasītos datus vēlaties saņemt papīra veidā, papildus tiks piemērota maksa par pakalpojuma saņemšanu klātienē. Ja sagatavoto dokumentu papīra veidā vēlaties saņemt pa pastu, pasūtījuma izpildes termiņā neieskaita piegādes laiku un papildus tiks piemērota maksa par pasta sūtījuma noformēšanu un nosūtīšanu saskaņā ar pasta sūtījumu piegādātāja izcenojumiem.  

Administratīvo aktu sagatavo elektroniskā formā un, ja administratīvā akta nosūtīšana adresātam, izmantojot elektroniskās saziņas kanālus, nav iespējama, tad adresātam nosūtāmo eksemplāru sagatavo papīra formā.

Pakalpojuma izpildes rezultātu Dienestā var saņemt iesniegumā norādītajā veidā:

  • portāla Kadastrs.lv sadaļā “Mans portāls” -> “Mans konts”. Pievienotā datne portālā Kadastrs.lv būs pieejama 90 kalendārās dienas.
  • uz e-pastu vai e-adresē;
  • pēc iepriekšēja pieraksta klātienē jebkurā Dienesta klientu apkalpošanas centrā. Saņemot dokumentu Dienesta klientu apkalpošanas centrā, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (pase vai personas apliecība (ID karte)) un pilnvarotajai personai – arī pilnvara.
  • pa pastu (pasta izdevumus apmaksā informācijas pieprasītājs).  Ja satur ierobežotas pieejamības informāciju, Dienesta sagatavoto informāciju dokumenta veidā nosūtīs ierakstīta pasta sūtījuma veidā.