Mēnešalga:
1899 - 2331 EUR
Valsts pārvalde
Atrašanās vieta:
Rīgas centrā

Pretendentiem jāpiesakās līdz

Izsludinām konkursu uz vakanto
Kadastra departamenta
direktora vietnieka (ierēdņa) amata vietu
(uz nenoteiktu laiku)

Ja vēlies pilnveidot savas prasmes un papildināt pieredzi nekustamo īpašumu jomā un informācijas sistēmu attīstībā, esi gatavs iesaistīties procesu transformācijas projektu ieviešanā un esi ar augstu atbildības sajūtu - pievienojies mūsu komandai.

TAVI PAMATPIENĀKUMI:

  • piedalīties attīstības plānošanas dokumentu un normatīvo aktu projektu izstrādē un virzībā, analītisku pārskatu izstrādē
  • sagatavot datu analīzēs balstītas prognozes un veidot scenārijus Kadastra IS īstenošanas gaitu un prognozēt potenciālos risinājumus vai iznākumus;
  • organizēt nekustamā īpašuma valsts kadastra uzturēšanas politikas ieviešanu kadastra datu reģistrācijas jomā;
  • koordinēt un vadīt kadastra datu reģistrācijas un aktualizācijas procesu transformāciju un datu ieguvi no dažādiem datu ieguves avotiem;
  • piedalīties Kadastra IS biznesa prasību definēšanā un izstrādē.

NO TEVIS SAGAIDĀM:

  • atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām;
  • augstāko izglītību inženierzinātnēs un tehnoloģijās, sociālajās zinātnēs vai dabaszinātnēs;
  • ne mazāk kā viena gada pieredzi vadošā amatā (projekta vadītājs, struktūrvienības vadītājs, darba grupas vadītājs vai vadošais speciālists);
  • zināšanas nekustāmā īpašuma formēšanas jomā un par valsts informācijas sistēmu darbības pamatprincipiem;
  • zināšanas administratīvo tiesību un civiltiesību jomā, juridisko dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā;
  • zināšanas par tiesību aktu izstrādi un virzības procesu;
  • labas prasmes darbā ar Microsoft Office programmu;
  • prasmes stratēģiskajā plānošanā un attīstības scenāriju analīzē;
  • spējas publiski runāt un argumentēt savu viedokli;
  • prasmes motivēt un attīstīt darbiniekus, iniciatīvu un konceptuālu domāšanu;
  • prasmes vadīt komandu, plānot savu un komandas darbu, lai sasniegtu rezultātus;
  • spējas pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību.

MĒS PIEDĀVĀJAM:

  • interesantu un atbildīgu darbu profesionālā un dinamiskā komandā;
  • profesionālās pilnveides iespējas;
  • mēnešalgu 1899 EUR pārbaudes laikā (pēc pārbaudes laika mēnešalgas pārskatīšana līdz 2331 EUR atkarībā no darba izpildes novērtējuma atbilstoši 11. mēnešalgu grupai);
  • papildatvaļinājumu (saskaņā ar ikgadējo darba izpildes novērtējumu);
  • darba vietu modernā birojā Rīgas centrā ar iespēju daļēji strādāt attālināti un elastīgu darba laiku;
  • veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām.

PIETEIKŠANĀS KĀRTĪBA:

Pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un elektroniski parakstītu Valsts civildienesta ierēdņa amata pretendenta apliecinājumu (https://www.vzd.gov.lv/lv/media/8397/download?attachment)  līdz 15.11.2025. iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv (ar norādi “Direktora vietnieks”) vai Valsts zemes dienesta Personāla departamentā (Kārļa Mīlenbaha ielā 14, Rīgā, LV - 1050) Tālrunis uzziņām: 20209998.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Dienests informē, ka:

  1. pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;
  2. minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Dienests (Kārļa Mīlenbaha ielā 14, Rīgā).

Pretendentiem jāpiesakās līdz