VZD Klientu apkalpošana
Informatīvs attēls par Klientu apkalpošanas centru atvēršanu

Sākot ar 2021. gada 19. jūliju VZD atsāk klientu apkalpošanu klātienē klientu apkalpošanas centros Valmierā, Jelgavā, Liepājā, Ventspilī, Daugavpilī, Jēkabpilī, Rēzeknē, Rīgā, Ogrē un Jūrmalā.

Lai samazinātu sabiedrības veselības drošības riskus un pasargātu VZD klientus un darbiniekus no iespējamās inficēšanās ar Covid-19, VZD, pieņemot pasūtījumus un sniedzot konsultācijas, turpinās ievērot visus piesardzības pasākumus VZD pakalpojumu pieejamībai klātienē.

Klātienes apkalpošana VZD klientu apkalpošanas centros notiks tikai pēc iepriekšēja pieraksta, tādēļ pirms ierašanās lūdzam zvanīt uz  attiecīgo klientu apkalpošanas centru pa tālruni vai rakstīt e-pastu, saskaņojot savu ierašanās laiku:

Apmeklējot klientu apkalpošanas centrus, lūdzam būt piesardzīgiem, atbildīgiem un ievērot visus valstī joprojām noteiktos piesardzības pasākumus – vilkt sejas un deguna aizsargmasku, aizsedzot degunu un muti , ieturēt 2 metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas, ievērot respiratoro higiēnu un citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai. Aicinām atlikt VZD apmeklējumu, jūtot elpceļu slimības pazīmes, kā arī nenākt, ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.

Tāpat VZD saglabā iepriekš noteikto kārtību, kādā tiek pieņemti papīra dokumenti no mērniecībā sertificētām personām datu reģistrācijai vai aktualizācijai Kadastra informācijas sistēmā. Lai mērnieks varētu iesniegt papīra dokumentus klātienē VZD klientu apkalpošanas centrā, pirms klientu apkalpošana centra apmeklējuma tam elektroniski vai telefoniski jāsazinās ar attiecīgo klientu apkalpošanas centru un jāvienojas par dokumentu iesniegšanas laiku.

VZD aicina izmantot visus VZD sniegtos pakalpojumus elektroniski portālā Kadastrs.lv vai portālā  Latvija.lv, sūtot iesniegumu uz VZD oficiālo e-adresi vai pa elektronisko pastu. Sūtot iesniegumu pa elektronisko pastu vai uz VZD oficiālo e-adresi, iesniegums ir  jāparaksta ar drošu elektronisku parakstu.

Gadījumā, ja pakalpojuma pasūtīšanas laikā, rodas tehniski jautājumi par pakalpojuma pasūtīšanu elektroniski, par iesniedzamajiem dokumentiem vai nepieciešama cita veida konsultācija, aicinām sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas speciālistiem pa VZD tīmekļvietnē norādīto klientu apkalpošanas centra tālruni vai e-pastu vai nosūtot jautājumu uz –  info@vzd.gov.lv.

Pasūtītos dokumentus izsniegsim elektroniski portāla Kadastrs.lv sadaļā "Mans konts", nosūtīsim uz oficiālo e-adresi vai  elektronisko pastu, bet pēc atsevišķa pieprasījuma –  nosūtīsim pa pastu. Pasta izdevumus sedz klients.